Spoločnosť Hyundai Motor Company oznámila spustenie svojej globálnej kampane udržateľnosti pod označením „Goal of the Century“, v preklade „gól storočia“, ale zároveň aj „cieľ storočia“. Kampaň sa začína na Deň Zeme 22. apríla a bude prebiehať aj počas a po skončení blížiacich sa majstrovstiev sveta vo futbale (FIFA World CupTM), ktoré sa konajú od 21. novembra do 18. decembra 2022.

Futbalová legenda Steven Gerrard a celosvetovo populárna skupina BTS sa predstavujú vo filmovom manifeste a podporujú kampaň ako súčasť novovytvoreného „Team Century“. V súlade s posolstvom kampane poskytne počas majstrovstiev sveta vo futbale Hyundai Motor ekologické vozidlá pre národné reprezentačné tímy, VIP hostí a funkcionárov. Je to po prvýkrát, čo budú ekologické vozidlá súčasťou oficiálneho vozového parku na podujatí FIFA World Cup™. Z celkového počtu 592 vozidiel budú viac ako 50 percent osobných vozidiel a niektoré úžitkové vozidlá tvoriť ekologické modely, vrátane plne elektrického modelu IONIQ 5, hybridného Santa Fe Hybrid a autobusu s palivovým článkom Elec City. Okrem toho bude mať od júla do septembra aj široká verejnosť na celom svete možnosť vyskúšať si testovacie jazdy s ekologickými vozidlami Hyundai.

Ak si chcete pozrieť filmové manifesto ku kampani, navštívte oficiálny YouTube kanál spoločnosti Hyundai Motor na adrese www.youtube.com/HyundaiWorldwide.

Ak sa chcete dozvedieť viac o kampani „Goal of the Century“, „Team Century“ alebo o programe udržateľnosti Hyundai, navštívte stránku www.hyundai.com/worldcup.

Zdroj: TS Hyundai Motor Czech